AQShda o'smirlarning Apple mahsulotlariga sodiqligi yuqori, aksariyat yoshlar iPhone-dan foydalanadi yoki uni sotib olmoqchi. Bu haqda MacRumors portali Piper Sandler tahliliy kompaniyasi tadqiqotiga asoslanib xabar bermoqda.
So‘rov natijalariga ko‘ra, 85% allaqachon iPhone’ga ega, 86% esa keyingi safar Apple smartfonini sotib olishni rejalashtirmoqda. Yuqori ko'rsatkichlarga qaramay, bu ko'rsatkichlar o'tgan yilgidan sezilarli farq qilmaydi. O‘shanda respondentlarning 87 foizi iPhone’dan foydalangan, 88 foizi esa iPhone sotib olish istagini bildirgan.
Taqiladigan qurilmalar haqida gap ketganda, aqlli soatiga ega bo'lgan o'smirlarning 34 foizi Apple Watchni afzal ko'radi, 13 foizi esa kelajakda uni sotib olishni rejalashtirmoqda. Rolex va Casio brendlari o'smirlarning xohish-istaklari ro'yxatida mos ravishda ikkinchi va uchinchi o'rinlarni egalladi.
Musiqa xizmatlari sohasida Spotify 66 foizga yaqin ulush bilan yetakchiligicha qolmoqda, Apple Music esa 30 foizni tashkil etadi. Videokontent striming xizmatlari sohasida yetakchilikni Netflix va YouTube foydalanuvchilarning teng ulushi egallaydi – har birida 30%, Apple TV+ esa so‘rovda qatnashgan o‘smirlarning 5% dan kamrog‘i foydalanadi.